اسپری سیلیکون

Avatarنوشته شده برای at می 27, 2020
13017 ۰

اسپرهای سیلیکون عامل جداکننده ایده آلی برای قالب گیریهای گرم و سرد میباشند,بدین صورت که قبل از قالب گیری, اسپری سیلیکون را بر روی سطح قالب اسپری کرده تا با فیلم سیلوکونی که ایجاد میکند مانع چسبندگی مواد قالب گیری به قالب شود

اسپرهای سیلیکون عامل جداکننده ایده آلی برای قالب گیریهای گرم و سرد میباشند,بدین صورت که قبل از قالب گیری, اسپری سیلیکون را بر روی سطح قالب اسپری کرده تا با فیلم سیلوکونی که ایجاد میکند مانع چسبندگی مواد قالب گیری به قالب شود و ازاینرو عاملهای خوبی برای اضافه کردن طول عمر قالب شما نیز میباشند.

اسپریهای سیلکون رسیس به گونه ای تهیه شده اند که هیچگونه اثر و خوردگی برروی قالب ایجاد نمیکنند و همچنین نمیسوزند و کربونیزه نمیشوند,این محصول کاملا” بدون بو بوده و با تبخیر سریع خود به عمل قالبگیری سرعت می بخشد و مقاومت دمایی آن به ۲۸۸ درجه سانتیگراد می رسد, فاکتور مهم پائین بودن کشش سطحی اسپرهای سیلیکون رسیس که  در حدود۰٫۰۲۱N/m و حتی کمتر از کشش سطحی حلالهای آلی میباشد, باعث شده که آنها رقیب بسیار خوبی برای محصولات مشابه خود باشند ودر آخرمنطبق بر قوانین FDA کشور آلمان، هیچگونه ممنوعیتی از بابت تماس سیلیکون مصرفی در اسپری رسیس با ظروف مواد غذایی و بهداشتی وجود ندارد .

موارد مصرف:

بعنوان جداکنندهقالبهای تزریق پلاستیک، تراکمی، اکسترودرها، ریخته گریها، بادی، فالبهای شمع و رزینی جهت رزینهای ای بی اس، اکرولیکها، واکس، لاستیک، پلی استر، سلولزیها، پلی استایرن   و پلی آمید، پی‌وی‌سی و صنایع بسته‌بندی.

بعنوان روان کنندهاتصالات و قطعات متحرک پلاستیکی ، فیلمها ، ریلها و راهنماها ، ابزارهای برش ، تزریق و اکسترود مواد ، مدلسازی ، صنایع نخ و پارچه‌بافی.

بعنوان دفع آّ ب و براقیت: براق کردن سطوح تزئینی مثل داشبورد و کابین اتومبیل و لوازم منزل ، شیشه ، سرامیک، لمینیتها ، عایقها ، لاستیکها و سطوح رنگی.

روش استفاده:
قوطی را خوب تکان داده و سپس از فاصله ۲۰ الی ۳۰ سانتی متری به محل مورد نظر اسپری نمائید.

بسته بندی:
این محصول در دو نوع قوطیهای ۴۰۰ و ۳۰۰ میلی لیتر و در کارتنهای ۲۴ عددی بسته بندی میشود.

انبارداری:
جهت انبارداری مطلوب در دمای کمتر از ۵۰ درجه C دور از نور خورشید و جرقه و شعله‌های باز آتش در محل  خشک تا مدت ۲۴ ماه قابل مصرف می‌باشد . البته در صورت حفظ در شرایط مطلوب بسته‌بندی تا چندین سال بدون تغییر کیفیت قابل مصرف میباشد

 

نوشته مرتبط

رنگ سیلیکون

منتشر شده توسط - ژانویه 26, 2017 ۰
رنگ های سیلیکونی به عنوان پوشش­های حفاظتی لوله ها و یا کانال­های فلزی، دودکش­ها، بویلرها، و لوله­های اگزوز، خطوط لوله و…

سیلیکون فود گرید

منتشر شده توسط - ژانویه 26, 2017 ۰
سیلیکون فودگرید( Medical ) این نوع سیلیکون ها کاملا پزشکی و بهداشتی بوده و از دو جزء A , B…

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *